MLP TeamSpeak Saga, czyli wyznania administratora.

Uczciwość i Prawda, potwierdzona dowodami. Zawartość artykułu jest Uczciwa.


Po inicjatywie pewnego kogoś z Internetów i spełźnięciu jego "planów" na niczym, pewna inna osoba postanowiła opowiedzieć o swoich przygodach w fandomie MLP. Tym razem jest to pUch4cz (Puchacz), założyciel grupy Steam "My Little Pony Poland" oraz główny administrator pierwszego "Kucykowego Servera" TeamSpeak3.

Tak, jak przed nim Kalom, pUch4cz udokumentował większość opisanych przez siebie zdarzeń, więc tym razem będziecie mieli parę screenów. W niektórych z nich sam uczestniczyłem, byłem ich świadkiem (bezpośrednio) bądź świadkiem podobnych sytuacji (te same osoby, inne okoliczności), więc mogę stwierdzić z całą pewnością, że jego słowa są (w stanowczo wielkiej ilości) UCZCIWE i PRAWDZIWE.



Witam,

Na wstępie może się przedstawię. W internecie spotkacie mnie jako pUch4cz, na MLP:FiM natknąłem się mniej więcej rok temu. Bajka mnie niesamowicie olśniła, oglądałem odcinki Octopusa i aż zmuszony byłem do oglądania po angielsku, gdyż nie mogłem wytrzymać aż Octo przetłumaczy, heh. Co później się przytrafiło? Natknąłem się na cały "wielki" fandom, pamiętam dobrze, jak powstawało FGE, wyglądało to na bardzo dobre miejsce do spotkań polskich bronies. Wszędzie, gdzie się dało, reklamowałem tę stronę, teraz z biegiem czasu widzę, że uczyniłem wielki błąd...

Do oglądania MLP:FiM namówił mnie niejaki TimJaw, co z porządnego człowieka zrobił "fandom"? Koleś z normalnego człowieka uprawia cybera w uniwersum kucyków na Skypie. Czy takie zachowanie jest "normalne"? Nawet w takiej niszowej społeczności jak MLP:FiM?

Ale wróćmy do samego początku... Jako iż nie lubię przesiadywać na czatach/czanach i innych miejscach, gdzie trzeba pisać, postanowiłem założyć pierwszy kucykowy serwer TeamSpeak3. Z początku wszystko było cacy, nawet darmową reklamę na FGE miałem. Aż do czasu, kiedy miałem malutką spinkę z Octopusem.

Octopus udokumentował, kiedy ToscikXD spamił clopartami na publicznym kanale. Jaka była reakcja FGE? Od razu usuniecie serwera TeamSpeak3 z [panelu?] serwera. No, w sumie zrozumiałbym posuniecie MereJumpa, gdyby nie fakt, że ToscikXD otrzymał redaktora na blogu... A serwer TS3 został usunięty z powodu "umieszczania materiałów, niezgodnych z polityką FGE". Jaki w tym sens? Wywalać komuś reklamę z powodu debila, a temu debilowi dawać redaktora? Czyżby jakieś akcje mające na celu obarczenie mnie winą za tę sytuację? Olałem sprawę i na boku dogadywałem się z Byrpherosem odnośnie powrotu TS3 pod patronatem FGE. Co z tego wynikło? Dowiedziałem się, że Byrpheros jest tylko adminem na papierze, w efekcie wszystkie decyzje podejmował MereJump. Jakoś pomiędzy kłóceniem się z MereJumpem, iż to ToscikXD powinien zostać ukarany za wysyłanie clopartow, a załatwianiem "patronatu", MereJump niespodziewanie zakończył rozmowę. Następnego dnia patrzę, a TS3 wisi na blogu i się dowiedziałem, że jesteśmy partnerstwem, no w sumie OK - na tym mi zależało, żeby TS3 był widoczny na FGE. Jakie były warunku umowy? Admin dla 1 z redaktorów FGE na TS3, redaktor dla mnie na FGE - którego nigdy nie zobaczyłem. MereJump wybrał ToscikaXD, który po paru tygodniach poczuł władzę i po prostu nadużywał praw administratora dla swojej wygody, zabrałem mu admina i przekazałem WereWolfowi. To był największy błąd, jaki zrobiłem odnośnie serwera...
Z początku było OK, jak z każdym. W zasadzie coraz mniej zacząłem interesować się kucykami, nawet miałem zamiar zamknąć serwer, ale użytkownicy prosili mnie, abym zostawił, a niektórzy nawet wspomagali finansowo, w efekcie mój serwer miał stać do ok. końca czerwca.

Zacząłem otrzymywać od wielu użytkowników skargi na WereWolfa, postanowiłem tym razem nie robić nic na własną rękę i pierw ugadać się z Byrpherosem - ten od razu powiedział, abym zabrał admina WereWolfowi i z powrotem dał ToscikowiXD, co uczyniłem. Jakie były tego efekty? Wielki shitstorm ze strony WereWolfa i jego paczki gimbazy pokroju Finexia. Mialem go serdecznie dość i nawet myślałem o zbanowaniu go na serwerze, no ale jako iż WereWolf jest przydupasem MereJumpa, chyba nie muszę rozpisywać się o efektach? Postanowiłem na spokojnie porozmawiać z MereJumpem na GG. Zaczęło się niewinnie, ale po czasie [zwinnie] doszedłem do sedna sprawy - wyzywanie użytkowników i inne skargi na WereWolfa. Podczas rozmowy z MereJumpem, WereWolf podsyłał mi ciągłe, bezpodstawne skargi na różnych użytkowników. Zbanowałem go za to na 5 minut, a ten od razu poleciał z płaczem do MereJumpa.

<20:16:15> "WereWolf":http://dl.dropbox.com/u/67316260/Dla%20Aministracji.bmp [Link wygasł, podana alternatywa.]
<20:18:39> "WereWolf": nic z Tym nie zrobisz ?


Również podesłał skargę na innego użytkownika, który podesłał TEN LINK.

Szkoda słów, za taki obrazek pisać skargę do administratora? Widać, że po prostu próbuje się odegrać, ba nawet swoich kumplów wkopywał. Co na to MereJump?

Mere
2012-03-25 21:57:17
Dobra, co do pierwszego
2012-03-25 21:58:02
obrazek jest wulgarny - no i ta ręka jej wyrasta z wiadomego miejsca. Kłуci się to z polityką bloga, za ktуrą jestem odpowiedzialny ja.
2012-03-25 21:58:56
Dlatego nie chcę, żeby takie arty pojawiały się na TS, ktуry jest na blogu. To jest jasne.
2012-03-25 21:59:40
Co do LiL miss Rarity. To też nie jest za smaczne, mieliśmy cupcakesy i nigdy więcej rozpruwania sobie flakуw

Nie no, śmieszne, ma pretensje o grimdark, ale Cupcakes na forum to wrzuci i to parę razy, po prostu dziecinada... Oczywiście napisałem wszystko MereJumpowi, a ten odpowiedział:

Mere
2012-03-25 22:01:29
No nie. Pierwszy jest definitywnie wulgarny, niektуrzy jeszcze pokusiliby się o pozorne r34. No, ale nie jest apetyczny. No, a drugie - to ja mуwię, co może być blogu, a co nie. Dla Cupcakes i rainbow factory zrobiłem już i tak za duży wyjątek. I nigdy więcej


Przypomniało mi się o tym, iż WereWolf nagrywał rozmowy na serwerze, co było niezgodne z regulaminem, później oczywiście migał się od wszystkiego. Mere stwierdził, że za takie wykroczenie powinien być ban.

Mere
2012-03-25 22:08:03
No to chyba jak złamał regulamin (oczywiście w trakcie obowiązywania tej zasady, o której zostali powiadomieni wszyscy użytkownicy), to powinien dostać bana choć na dzień?


Co zrobiłem? Zbanowałem go na jeden dzień, jak nakazał MereJump. Następnego dnia zacząłem kolejną rozmowę z MereJumpem dotyczącą moich założeń, że WereWolf usiłuje się jakoś zemścić, gdyż robił wielki shitstorm na serwerze. W między czasie wbilem na fejku na kanał, na którym siedział WereWolf i uświadomiłem sobie, iż MereJump przekazuje całą moją prywatną rozmowę WereWolfowi, uznałem to za dziecinadę i od razu chciałem zakończyć "współpracę". Ale wcześniej mała prowokacja. Napisałem do MereJumpa "Dobrze, że zainstalowałem plugin do podsłuchiwania rozmów". Siedząc na TSie nie minęła chwila i nagrałem dowód, na potwierdzenie moich założeń iż MereJump przekazuje mu info... Czas: 5:26

Tym akcentem zakończyłem rozmowę z takim debilem, jakim jest MereJump. Na pożegnanie napisał mi:

Mere
2012-03-26 22:58:44
Ech... to my sobie gadamy po koleżeńsku, czy o interesach? Trzeba się zdecydować.
2012-03-26 23:06:50
No, czekam. :) Bo na razie bilans masz kiepski. Twierdzisz, że jestem niekompetentny, choć sam kręcisz, powielasz plotki, które są nieprawdziwe u samego źródła, obrażasz administrację bloga, który cię karmi. Nie wspominając o tym, że na końcu piszesz, że nie blefujesz, więc kiepski bilans.
2012-03-26 23:08:41
Jak pewnie wiesz, sprawa dotyczy bloga, więc pewnie nie będę o niej milczał. Ale jak pewnie też wiesz, oczywiście, nie piszę o tym teraz do nikogo, nawet do Byrpa
2012-03-26 23:18:38
no to twoje zachowanie rozumiem jako "wspуłpraca zerwana". W związku z tym TS opuści bloga.
2012-03-26 23:18:52
I jak do ciebie napisałem, nie zagości inny.


1 Kwietnia 2012 roku w Niedzielnych Aktualnosciach XXXIV możemy doczytać się, że:

Koniec współpracy z TS
For Glorious Equestria zakończył współpracę z Team Speakiem, który gościł przez jakiś czas na prawym pasku. Jednym z powodów tego stanu rzeczy było niezadowolenie administracji TS'a z działań administracji bloga oraz różnice w polityce umieszczanych materiałów.


Pozostawię to bez komentarza. Jak widać, sam zrezygnował i miał wielkie pretensje, co do mojej osoby, natomiast musiał jakoś wybrnąć z sytuacji, zwalając cała winę na mnie.

Piątek 13 Kwietnia 2012 roku, za moimi plecami, moja własna "zaufana" administracja po kryjomu knuje z WereWolfem stworzenie "nowego" TSa, w sumie szło mi to na rękę i jeszcze 2 miesiące miałem opłacać z danej mi kasy, także w efekcie wyszedłem zarobiony.

Ale do rzeczy. Wracam z praktyk, wchodzę na TSa i co ukazuje się moim oczom? Marionetka, AKA Luxor, który nawet mówił o tym, iż "kapitan schodzi ostatni ze statku", że nie będzie zmieniał żadnego serwera, pomimo wszystkiego. Co on zrobił? Odbanował WereWolfa, co oczywiście naprawiłem, jednakże po tym wszyscy na komendę ToscikaXD poszli na inny serwer. W sumie nie miałbym nikomu nic za złe, OK nie podoba się załóż swój, ale nagabywanie na mnie każdemu użytkownikowi z osobna, aby ci przenieśli się na inny serwer, jest po prostu śmieszne, takie rzeczy praktykowałem za czasów CS 1,6 nonsteam. Stwierdziłem, iż w tym momencie nie chcę mieć nic do czynienia z całym tym fandomem i wszystkich przekierowywałem na "nowy" serwer.

Ale to jeszcze nie wszystko. ToscikXD reklamował serwer wszędzie, gdzie się da, wiadomością sformułowaną mniej wiecej tak "Zapraszamy na NOWY serwer TS3, ze starą administracja". Wyglądało to mniej więcej tak, jakbym po prostu ja zrezygnował i stworzyli kopie tego samego. Ale cóż, było inaczej... Zaskakująca była dla mnie informacja, iż Luxor, kopiował bazę danych z serwera, mianowicie, kiedy wszedłem na ich serwer na innym ID, na którym miałem przypisaną Twilight Sparkle na moim serwerze, patrzę, a mam przypisaną taką grupę, a konto pierwsze połączenie. Ściąganie użytkowników i kopiowanie bazy danych jest po prostu żałosne.

Zauważyłem, iż jeśli choć w najmniejszym punkcie złamię regulamin owego serwera, to otrzymam od razu bana, no cóż. To zacząłem się bawić. Pewnego dnia siedziałem na kanale z Emesem, Araszim i paroma innymi użytkownikami. Emes w pewnym momencie bluzgnął, co od razu wypomniałem Arasziemu, iż musi zareagować i gówno mnie to interesuje, że Emes jest jakimś tam redaktorem FGE czy po prostu kumplem. Skoro chcą być tacy poważni, to będąc obiektywni by to pokazali. W efekcie 10 minut wykłócania się, Araszi postanowił wykopać Emesa z kanału (żałosna kara), ale co mnie zdziwiło?

Ban Puchacza z kanału Łódź
Powód wykopania Emesa z kanału, "Żeby puchacz się odjebał"


Następnie, Araszi ustawił hasło i bezpodstawnie wykopał mnie z publicznego kanału Lódź. Pisałem w sprawie tego do głównych administratorów, czyli Halogenka i Warwicka. Jaką dostałem odpowiedź? Iż kick był słuszny. No po prostu debila ze mnie próbują zrobić czy co? Po tej akcji stwierdziłem, że nie ma ratunku dla tej społeczności i w efekcie trochę [później] dostałem permanentnego bana. Szkoda tylko, że nie potrafią mnie zbanować. Z nudów wchodziłem im na TSa i puszczałem Justina Biebera, w efekcie każdy nowy użytkownik, potencjalny ja, nie może rozmawiać na serwerze, poza trzema kanałami :).

Po tej całej akcji, stwierdziłem, że kończę wszystko, co ma związek z MLP. Akurat tak się składa, że jestem adminem grupy Steam. Napisałem posta, odnośnie TSa, jak i całego fandomu, w którym stwierdziłem, iż albo kasuję grupę albo przekazuję admina. Od razu zgłosiła się moja stara administracja, chcąc admina na grupie Steam. Po prostu ich wyśmiałem. Nie trzeba było czekać długo, żeby postawili nową grupę Steam, na której i tak nic się nie dzieje, po prostu e-penis za mały.

Link do mojej grupy Steam, w której aktualnie adminami są Dabu i DiegoTan: My Little Pony Poland

Oraz nowo powstała grupa gromadki Luxora: Pony PL

Cóż mogę wam jeszcze powiedzieć o tej społeczności? Niestety TS był jedynym miejscem, w którym żywo uczestniczyłem, także jeśli chcecie ominąć nieprzyjemnych wrażeń (chyba, że jesteście chętni do ssania, wtedy możecie spokojnie wbijać i jeszcze ulgi w regulaminie dostaniecie) nie odwiedzajcie tego serwera.

pzdr Założyciel grupy Steam "My Little Pony Poland" & Head-Admin "Kucykowego Servera", pUch4cz



Śmieszek miesiąca:
"(...) W związku z tym TS opuści bloga i jak do ciebie napisałem, nie zagości inny."

Co najsmutniejsze, każdy się tego spodziewał.


Śmieszek dnia:


Komentarze

  1. Gratulacje Puchacz tak trzymać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpiękniejsze jest to, że w "uczciwość i prawdziwość" tego artykułu uwierzą tylko osoby, które nigdy w życiu nie miały okazji spotkać Puch4cza na oczy. Każdy inny użytkownik (poza kilkoma fanboyami) puknie się w czoło i sam da sobie radę z oceną.

    Prawda jest taka, że Puchacz jest trollem. Kiepskim trollem w dodatku, co można zauważyć czytając te wzruszające opowieści skrzywdzonego przez fandom i FGE człowieka. :)

    Po krótce stary TS został zdjęty, bo 80% użytkowników miało dość ciągłych kłótni Puchacza (a to z Octopusem, a to z Werewolfem), zmian regulaminu wedlłg swojego widzimisię, szukania haków na nielubiane osoby (żeby ich zbanować).

    Wszystko, co się stało (tworzenie nowych grup, zdjęcie serwera z FGE) to akcja skierowana TYLKO i WYŁĄCZNIE przeciwko Puchaczowi, który wiele razy udowodnił, że jest zbyt mściwy, kłamliwy i dwulicowy (dowodem jest chociażby fakt, że największy znany mi przeciwnik i "wróg publiczny" pana Octopusa prosi go o umieszczenie jego wypocin na blogu...), żeby móc dzierżyć władzę i samemu decydować o tym kto ma prawo rozmawiać, a kto nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoją drogą zadziałała też zasada wolnego rynku. Każdy ma prawo siedzieć tam, gdzie chce i kiedy chce, a co za tym idzie nikt nie ma prawa wymagać od niego, żeby się kiedykolwiek z tego tłumaczył.

      Jeśli nie podoba mi się sklepikarz, który kiedyś był dla mnie miły, a teraz zachowuje się jak (za przeproszeniem) niewyżyty dzieciak, to nawet jeśli jego ceny i produkty są dla mnie interesujące, mam prawo odwrócić się do niego plecami i iść sobie do innego sklepu... Bo tak. To mój wybór, mój czas, moje pieniądze i nikogo nie powinno obchodzić co z nimi robię. Dokładnie tak samo jest z TSem. Jeśli nie zgadzam się z zasadami ustalonymi na takowym, a nawet jeśli zwyczajnie, po ludzku nie podoba mi się administrator, to mam prawo iść gdzie indziej i nikt nie ma prawa mnie za to winić, bo mój czas, moje pieniądze, moje poglądy, czyny i zdanie to moja przestrzeń psychologiczna, do której nikt bez mojej zgody wtrącać się nie może.

      A skoro już o pieniądzach wspomniałem, to wypadałoby powiedzieć coś o "funduszu Diablo 3", na który szła kasa wysyłana na podtrzymanie ważności serwera. Jaka szkoda, że o tak istotnej sprawie nie wspomniałeś :(

      Usuń
    2. Co do mnie i clopów sprawa wałkowana tyle razy, że nie chce mi się odpisywać. To główny argument octo w KAŻDEJ kłótni. Przeczytaj sobie stare posty albo zapytaj kogoś obeznanego w temacie, bo nie chce mi się marnować czasu.

      Poza tym sprawa z Araszim... Panowie, to jest śmieszne. Wspomnij chociaż o tym, że zanim wykopał cię z kanału zostałeś zbanowany czterokrotnie, bo za każdym razem wchodziłeś na innym proxy.

      Co do TSa na blogu, sprawa wygląda tak... Twój TS został wykopany, bo był kierowany przez nienadającą się do tego osobę (czyli ciebie). W przeciwieństwie do twojego kanału ten kanał jest kierowany przez osoby dojrzałe (czego dowodem jest chociażby zbanowanie kogoś takiego jak ty, ze swoimi pięćdziesięcioma multiaccountami)rozsądne i o wiele mniej infantylne czy skłonne do durnych żartów i obrażania się na lewo i prawo. Ten TS jest ogarnięty, nie ma na niego skarg, panowie odwalają kawał dobrej roboty, a jedynym problemem jesteś TY, kiedy wchodzisz i spamujesz prywatnymi wiadomościami do ludzi, puszczasz Justina Biebera mimo próśb o zaprzestanie i wylewasz żale, goniąc ludzi po kanałach mimo faktu, że powiedzieli ci już wiele razy, że nie chcą tego słuchać.

      To jest... śmieszne XD

      Usuń
    3. Dobra dobra, parę rzeczy się tu nie zgadza. Nawet nie cyztałem całych tych wypocin Tościka, ale od razu w oczy kole "osoby dojrzałe". Jakoś dojrzałe osoby nie robią nic po kryjomu ani nie bawią się w kopanie dołków pod innymi. Masz do kogoś sprawę to prosto z mostu gadasz, a nie za plecami coś robisz. Na serwerze puch4cza to przynajmniej był porządek, ktoś cośprzeskrobał, admin/użytkownik mający dowód to zobaczył i leci kara, a- nie wiem czy nazywać go "nowym" czy "waszym"- na serwerze, na którym szanowna stara "administracja" sprawuje rządy, jest po prostu bałagan i anarchia. Admini sklepieni są na miastowych kanałach (najwięcej jest na kanale Łódź), a reszta kanałów pusta, a jak już ktoś jest, to albo rzuca się na kanał gier, albo wychodzi, bo nie ma tam nic do roboty. Imo jedynym błędem, jaki popełnił puch4cz to rozdanie admina bandzie dzieci w skórze dorosłych, które wszystko po kryjomu robią, bo są to zwykli tchórze!

      A co do funduszów na serwer idące na Diablo III, to chyba nic złego, że puch4cz otrzymując więcej kasy od użytkowników może sobie pozwolić na kupno gry, która potem w roli nagrody w konkursie na grupie steam MLP rozda. Nie wiem jak ty, Tościk, ale dla mnie to jest raczej uczciwe. Jeśli nadal coś ci nie pasi, to zauważ, że to puch4cz wyskoczył z inicjatywą założenia grupy Steam i serwera na TS3, więc należy mu się coś od życia, a nas te 3 złote czy wirtualne przedmioty w Team Fortress 2 nie zbawią.

      Co do grup Steam... na pierwszej, czyli My Little Pony Poland przynajmniej się coś działo, pamiętam "Kucykowe granie" i tym podobne rzeczy, a co jest na kolejnych grupach steam? Cytuję:

      "Aczkolwiek jak ktos będzie zainteresowany wklejanie linków do odcinków i tym podobnym gównem w ogłoszeniach to może śmiało mnie oświecic pisząc pod tym postem"
      Nie ma co, administracja na medal.

      I śmieszny to jesteśjedynie ty, Tościk, niestety, z tej negatywnej strony.

      Z poszanowaniem (co dla niektórych).

      Usuń
    4. Osoba oceniająca, czytając tekst i patrząc na dowody (screeny i odnośniki) raczej oceni to jako prawdę, więc nie łudź się.

      To, że wymyślona statystyka użytkowników bla, bla, to nie moja sprawa. Zrobiłem tylko copypastę materiałów. Masz coś prawdziwie ciekawego, to możesz przesłać.

      Wymyślanie powodu wstawienia tego na mój blog nie jest argumentem. Równie dobrze mogę powiedzieć, że to Ty jego o to poprosiłeś, bo chciałeś się pochwalić swoją prawdą.

      O "wolnym rynku" Puchacz pisze, "W sumie nie miałbym nikomu nic za złe, OK nie podoba się załóż swój, ale nagabywanie na mnie każdemu użytkownikowi z osobna, aby ci przenieśli się na inny serwer, jest po prostu śmieszne".
      Jemu nie chodziło o samą "wolność wyboru", a o "nagabywanie na niego".

      Wcześniej zbierał na czapki, teraz na D3? Oh, Puchacz, you card!

      To mój argument, bo to zrobiłeś. Liczy się fakt dokonania "zbrodni", nie intencje.

      Screenshot or didn't happen. Wg historyjki, Puchacz robił tak PO tym zajściu.

      Osoby dojrzałe - niedopowiedzenie tygodnia. Jest to post negatywnie opisujący was i waszą działalność, więc Twoje subiektywizmy tracą jakąkolwiek wartość, jeśli nie posiadasz na to dowodów - gdzie na "dojrzałość" kolegów dowody raczej nie istnieją. Jest to raczej opinia przez doświadczenie.

      Usuń
    5. Miło jest wiedzieć, że stawiasz sprawę jasno już w pierwszym zdaniu mówiąc, że "ciemna masa i tak kupi".

      Żal mi czasu na rozpisywanie się, bo do każdego zdania artykułu musiałbym się odnosić po pięć razy, żeby ukazać wszystkie błędy. Nie mam czasu, ani ochoty. Tekst jest w dużej mierze wyssany z palca, więc nie widzę powodu dla którego miałbym się bronić przed tak źle wymierzonym ciosem.

      Powodzenia w robieniu ludziom wody z mózgu, robisz duże postępy, wróżę karierę w polityce. Na razie daję spokój i nie wracam tu więcej.

      Usuń
    6. Nie. Raczej uważam, że są wystarczające dowody, by uwierzyć w przynajmniej niektóre opisane wydarzenia.

      Skoro uważasz, że tym sposobem udowodnisz bądź już udowodniłeś swoją rację, to cóż, powodzenia i dzięki.

      Usuń
    7. Jakbyś TościkXD wiedział ile zarobiłem na czapkach w TF2, nie pierdoliłbyś głupot, że wyzyskiwałem userów aby mieć na Diablo III. W całej działalności serwera dostałem ogólnie nie więcej niż 100zł, ba nawet jest napisane, iż serwer powinien stać do końca czerwca, ale nie będzie. Także żałosne są twoje domysły. Screenshot or it never happened!

      Usuń
    8. Taki z ciebie zajebisty admin, że wwalasz ludzi którzy nigdy nie byli na chacie grupowym Steam i wjebałeś im na ryje linki do R34.

      Usuń
    9. Heh, a co w tym dziwnego?
      1. Mój czat, mogę tam wrzucać co mi się podoba.
      2. r34 w polskim fandomie to normalka.

      Usuń
    10. Tościk i Luxor do piachu, jesteście jak Tusk i Komorowski - niszczycie czego dotkniecie. ZUPELNIE jak w polskim rzadzie, panoszycie sie. No ale fandom to nie jest tak wielka sprawa jak rzad i kiedys sie na tym przejedziecie.

      Usuń
    11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    12. @robcio150
      "popierając puchacza" - zależy w czym, yo! Nie generalizuj, dawg!

      Usuń
    13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Żaden fandom nie zmieni ludzi, czy to fajni coca-coli, pepsi czy płynu do naczyń... O całym "Love and Tolerance" dowiedziałem się stosunkowo niedawno i chyba ani razu nie dostrzegłem tej reguły w działaniu. Administracja nieprzestrzegająca regulaminu i nadużywająca swoich praw to bajka stara jak świat, ale chyba to się nie zmieni...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ludzie zawsze chętniej uwierzą ofierze, toteż nie dziwię się, że w takiej roli się stawiasz, pisząc tego typu bajeczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie chce mi się rozpisywać, więc: a) Wprowadzasz czytelnikiem wielokrotnie w błąd oraz ten kto zna prawdę od razu zauważy, że cały tekst bazuje na domysłach. Jako dowód podaje, że nicki i czyny nie są adekwatne do tego co się działo. Oskarżasz ludzi o coś o co nie zrobili. b) Tak jak parę dni temu groziłeś Kredkowi prokuraturą za podanie swoich danych osobowych, czego nigdy nie zrobił. Ponad to do wszczęcia śledztwa potrzebne są podstawy, a argument ,,To nie jestem do zbierania dowodów" Jest z dupy wzięty. Za to tutaj przyznajesz się do nielegalnej inwigilacji ludzi przy użyciu programu komputerowemu. jest to karalne, a to co tutaj napisałeś jest już podstawą do złożenia oskarżenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są screeny, odnośniki do FGE, logi rozmów, a nawet nagranie - ale nadal CAŁY tekst bazuje na domysłach?
      To raczej nie tak działa.

      Cyberpolicja już jedzie go zgarnąć.

      Usuń
    2. Jak cały, to cały. Ogólniki i generalizowanie nie pomaga.

      Usuń
    3. Prawda, ale nie mam ochoty się rozpisywać.

      Usuń
    4. Nie masz ochoty się rozpisywać, gdyż najzwyklej w świecie brakuje Ci argumentów, każdy średnio inteligentny człowiek to zobaczy.

      Usuń
  6. Napisałem wyraźnie, że "nie zagości inny", przez co rozumie się, że nie będzie prowadzona współpraca pomiędzy blogiem i TS, ale będą to niezależne twory. Od swojego ani czyjegoś widzimisię nie zabronię ludziom reklamy. W efekcie mogę napisać o każdym TS, blogu czy forum o kucykach, jeśli tylko taka prośba się pojawi (jedna z funkcji FGE w fandomie). I tak też będę robił. Żadnego TS jednak na blogu nie będzie w sensie ostatniego. Jeśli kogoś to boli, to bardzo mi przykro. Ja wiem, co piszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Nie zagości inny", wg logiki oznacza, że nie będzie reklamowany/upubliczniany na blogu.
      http://krytfilm.w.interii.pl/NieZagosciInny.JPG
      Wzajemna reklama (zakładam, że serwer TS reklamuje FGE), jest formą współpracy.

      Także, "Nigdy więcej teamspeaka! To dotyczy też wszelkich czatów i irc."
      Nigdy zwykle nie oznacza ok. 20 dni.

      Usuń
    2. Pomijając fakt, że we wcześniejszych "Niedzielnych Aktualności" Też był wypisany.

      Usuń
  7. O teamspeaku gadacie i TOTALNIE NIC O MNIE? ja zacząłem rewolucję wysyłając ip szczekocin i dostając bana na zawsze/tydzień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gimbusiarnią taka jaką ty reprezentujesz, nie ma po co w ogóle się zabierać i tak już jesteś na straconej pozycji.

      Usuń
    2. don't feed trolls,ignoruję tą pogardę

      Usuń
  8. Mój drogi... 3/4 ikon zrobiłem JA SAM! Sam wycinałem głowy z wektorów + pomysł zapoczątkował niejaki Problematic z kucykowymi rangami... Ty dokonałeś plagiatu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Problematic, był adminem tak samo jak Ty, nawet jak on zrobiłby wszystkie, nie zmienia to faktu ze skopiowałeś w takim wypadku jego prace, ciągle kradzież. Ba jeszcze na starym IP.

      Co do obrazków, Mane 6 + CMC + Parę lepiej znanych, zrobiłem zanim Ty pojawiłeś się na TSie. Widzisz, Zuckerberg miał pomagać robić portal społecznościowy, a na boku tworzył swojego The Facebook, co mu z tego wyszło? A no kara do zapłacenia za kradzież pomysłu, czyżby w tym wypadku nie jest podobnie?

      Usuń
    2. HA HA HA! Mane 6 zrobił problematic, CMC dał mi Szyszqq który wyciągnął ikony z aplikacji na androida. A twoja robota? No dobra.. z 5 ikon ty dodałeś...

      Usuń
  9. a nie,jestem gimbusem, starczy na kilka minut. Następnym razem proszę bardziej mnie wyzywać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Trochę generalizujecie. Nie mam wiele wspólnego z TSem i FgE, ale o społeczności na Deviancie niczego złego nie mogę powiedzieć. A jeśli chodzi o grupę na Steamie - raczej spamowisko, ale bez spinek czy hejtu. Zresztą - przecie to internet, co zmieniają jakieś kucyki w tle.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lol. To co piszecie brzmi co najmniej jakby panowała jakaś wojna pozycyjna. Nie wiem o co chodzi, mam to głęboko w okrężnicy, jest zabawnie, tulę wszystkich jak leci. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  12. "Do oglądania MLP:FiM namówił mnie niejaki TimJaw, co z porządnego człowieka zrobił "fandom"? Koleś z normalnego człowieka uprawia cybera w uniwersum kucyków na Skypie. Czy takie zachowanie jest "normalne"? Nawet w takiej niszowej społeczności jak MLP:FiM? "

    A na to screenów nie masz "cfaniaczku"! :D

    Och! Dawno nie czytałem takich głupot. Gorzkie wyżalanie się człowieka, od którego odwrócili się wszyscy przyjaciele... Najgorsze w tym wszystkim jest ciągle to że on nadal nie jest świadom dlaczego. Mimo tego że wielokrotnie starałem mu się przemówić do rozsądku, nie zmienił swojego zachowania. Możecie zapytać się o pUch4cza administratorów z http://strefagier.com.pl Powiedzą wam to samo co na TS'ie. Dla mnie wniosek jest prosty. pUch4cz nie rozumie jak działają społeczności i ja powinno się w nich współżyć.
    Dziękuje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja odpowiedz, jest od razu adekwatnym dowodem na to, iż uprawiasz cybera.

      Owszem TimJaw, zgadzam się z tobą, nie potrafię funkcjonować w społeczności, dlatego siedziałem głownie rozmawiając z Kamykiem, Michaiłem, Markiem. Pomimo tego źle każdego traktowałem, po prostu nie mogliście przeboleć tego, iż WereWolf miał bana.

      Wracając do samego twojego "moderatora". Nigdy Ci to nie było na rękę, ponieważ nigdy nie chciałeś się łączyć TSami, miałeś swój wygodny kącik, teraz masz jeden wielki kał.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  13. Powiem tyle: Nie jestem bronym i nigdy nie ingerowałem w żaden sposób w polską społeczność, ale już od dawna zauważyłem, że hasło "love and tolerance" jest zwykłą fikcją. I tu nie chodzi tylko o polską społeczność. Przykładem może być i ten przypadek. Z jednej strony admini, którzy dzielą ludzi na równych i równiejszych, a z drugiej "wyrzutek", który nienawidzi każdego, kto dołącza do TS.
    A na świecie? Może koś z was kojarzy MicTheMicrophone? W jednym z filmików przyznaje się do bycia gejem. Jak tylko zobaczyłem komentarze pod tym video, od razu przekonałem się o działaniu tolerancji w praktyce. Wycieracie twarze hasłami o miłości, niczym naziści o wolności.

    Obaj uważacie się za całkowicie niewinnych z drugiej strony obrzucając się gównem i udając niewiniątka. Nie zamierzam oceniać kto jest tutaj bardziej winny, ale to wygląda na zwykłą walkę o władzę. W tej prawie 3 strony powinny się zastanowić nad swoim postępowaniem: administracja TS, Puchacz i Octapus, czy może na 100% stwierdzić, że prawie cały tekst jest uczciwy.
    A tymczasem dobranoc i udanej majówki wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MicTheMicrophone jest gejem? Jednak dobrze przeczuwałem.

      Usuń
    2. http://www.youtube.com/watch?v=gqz6_kfQL8c
      Chyba że coś źle zrozumiałem...

      Usuń
  14. No, to już w końcu coś. Jak dla mnie, byłego największego skurwiela tekst jest prawdą. Sam wielokrotnie przekonywałem się o chamstwie "adminów". A kimże jest admin w tym fandomie? Tym kto pierwszy wpadł na pomysł (MJ), tym kto miał dość charyzmy by o to poprosić, tym wreszcie kto wykopał z tego stanowiska poprzedniego właściciela.

    Tim, czytając twój komentarz przypominam sobie słowa Rasiaka na dzień 24 grudnia A.D. 2011.
    Jak brzmiały? "Lion rozpowiada na meetach że griefujesz na serwerach w minecrafcie"...
    Bardzo adekwantnie, gdyż moje konto nie ma nawet premium... A jedynymi osobami z którymi grałem jako premium byli Tim i jego brat! Zadziwiający zbieg okoliczności, zwłaszcza iż za "grief" uznawane jest najwyraźniej upgrade-owanie sanda w sandstone...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, dla zwykłego użytkownika internetu tekst będzie prawdą, natomiast dla gimbazy z "nowego" TSa będzie to stek bzdur, chodź w głębi duszy, każdy wie o prawdziwości tego tekstu, tylko boją się wyjść poza "normy" tego zjebanego fandomu, aby nie skończysz jako wyrzutek. W końcu MLP to całe ich życie, innego poza nim nie mają. Także lepiej nie ryzykować i ZGADZAĆ SIĘ W STU PROCENTACH z administracja fandomu, w innym wypadku by musieli szukać innego kącika w internecie, bo chyba nie w realu.

      Usuń
  15. Ta cała sprawa to tylko i wyłącznie wynik twojego działania Puchaczu więc nie użalaj się nad sobą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba kolega nie rozumie użalania się nad sobą, a otwarcia klapek z waszych oczu. Dalej istniej w tym niesamowitym pięknym fandomie, gdzie L&T jest zasada pierwszorzędna. Weź niebieską pigułkę, a historia się skończy, obudzisz się we własnym łózku i uwierzysz we wszystko, w co zechcesz. Weź czerwoną pigułkę, a zostaniesz w krainie czarów i pokażę ci, dokąd prowadzi królicza nora.

      Usuń
    2. Nazywaj to sobie jak chcesz dla mnie jest to użalanie, gdyby nie twoje zachowanie nie stałbyś na przegranej pozycji.

      Usuń
  16. Wilczek się dobrze bawi :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tańczysz jak ci zagramy.

      Usuń
    2. No, raczej Ty tańczysz, jak Ci zagram.

      Usuń
    3. Heh, robisz co chcesz ale nic ci nie pomoże heh

      Usuń
    4. Jak na razie Puchacz robisz wszystko to, co przewidywałem...
      Obym potem nie musiał pisać "A nie mówiłem"

      Usuń
    5. A nie mówiłem? Tańczysz jak Ci zagram.

      Usuń
    6. Tylko, że mój plan idzie w dobrym kierunku i wcale nic nie muszę robić. TS sobie sam zniszczyłeś, opinie sobie sam zgorszyłeś, grupę na Steam sobie sam ztrollowałeś, przyjaciół straciłeś, a ja nie ruszyłem w tej sprawie nawet palcem :3.

      Tyle wygrać...
      No i Ty wciąż masz butthurt, i udowadniasz to w poście i w każdym Twoim komentarzu.
      U Mad.. :3

      Wilczek sobie dalej śpiewa i zajada się popcornem... Tro lo lo lo looooooooooooo...

      Usuń
    7. Aleś Ty mądry, WW.
      Nie fantazjować mi tutaj, proszę.

      Usuń
    8. Skoro nie ruszyłeś nawet palcem, nie możesz nazwać tego swoim planem. Przyjaciele w internecie? Heh, no widzisz, tym się już różnimy.

      Usuń
    9. Tylko, że i tak ja wygrałem :3.

      Usuń
    10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  17. Szczerze mówiąc myślałem,że stać cię na więcej Octo. Kłucisz się bo jakiejś tam pracy ci nie przyjeli czy miałeś zostać modem teraz nie pamiętam dokładnie, ale to, że raz było nie po twojej myśli nie znaczy, że do końca życia masz się mścić. Tak samo puchacz jak przeczytałem komentarze że na TS wyzywałeś innych to teraz to potwierdzasz pisząc takie komentarze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem wyzywałem wszystkich siedząc na 1 kanale i mając w dupie co się dzieje na całym serwerze. Oni mnie wszyscy wyzywali! I co teraz mi tez uwierzysz jak swoim "kolegom z fandomu"?

      Usuń
    2. Nie będę wierzył "swoim kolegom z fandomu" tylko wnioskuję z tego co przeczytałem

      Usuń
    3. Pomijając fakt, że pisałeś prywatnie do ludzi różne obelgi. Potem się dziwisz Puchacz, że nikt Cię nie lubi :).

      Usuń
    4. "Kłucisz się bo jakiejś tam pracy ci nie przyjeli czy miałeś zostać modem (...)", nope. Ta sprawa nie ma nic do tego. Nie próbuj tego sobie tłumaczyć na siłę, jeśli nie jesteś czegoś pewien.

      Także, 'kłócisz'.

      Usuń
    5. @WereWolf
      Screenshot or it never happened.

      Ajj, zapomniałem, takie sytuacje nie miały miejsca :)

      Usuń
  18. Najciekawsze jest to, że wypisałem sobie na małej karteczce listę pięciu osób, które będą przekonane o merytorycznej prawdzie tego artykułu. Na razie bez żadnych odstępstw od normy mam 3/5. Pewnie dobrze strzelam...

    Jeszcze jedna rzecz, bo nie wiem, gdzie się o to zwrócić, a nie zauważyłem odpowiedniego posta.
    Dlaczego w ankiecie nie ma opcji: "Nic mnie to nie obchodzi, kto ile zarabia. Pilnuję własnego nosa"? Odczuwam wyraźną potrzebę zaznaczenia tej właśnie opcji, a odnoszę wrażenie, że jej brak powoduje, że wyniki ankiety mogą być niezgodne z prawdą. Przynajmniej patrząc na ilość osób w niej głosujących - mój głos mógłby coś zmienić. Pomijając oczywiście sens ankiety, którego nie dostrzegam, nawet jeśli moja opcja byłaby dodana. Ale przypuśćmy, że chcę wybrać właśnie tę opcję, a nie ma żadnych powodów, by jej nie dodać, szczególnie, że nacechowanie tej ankiety w jednym kierunku jest rzeczą niepodlegającą dyskusji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czego nie rozumiesz w zdaniach "Czy to ważne?" oraz "I tak robią to bez przerwy"?
      Nie ma nigdzie wzmianki o tym "ile".

      Usuń
    2. Jak zwykle wielki MereJump nie umie czytać ze zrozumieniem. No cóż, ciekawe jak on maturę zdał. A właśnie, czy ankiety na Twoim blogu mają jakiś sens? "jakiego kucyka lubisz najbardziej!", czym się róźni od "Kto poleci za kasą pierwszy i nagra Let's Play/Gameplay z Diablo 3 w dniu premiery?". Szczerze, ta ankieta Octopusa ma większy sens niż połowa Twoich ankiet.

      Usuń
    3. I tak najlepsze jest to, że sam nie stosuje się do własnych, wąskich "standardów" i nie ma w ich aktualnej ankiecie - "Który odcinek sezonu 2 jest najlepszy?" - odpowiedzi w stylu "nie ma najlepszego odcinka".

      Usuń
    4. Nie zrozumieliśmy się Panowie. Opcja w ankiecie: "Czy to ważn€? I tak robią to b€z prz€rwy." jest nacechowana, bo jedyne, czym się różni od pozostałych jest fakt, że nie interesuje nas osoba (pytanie w ankiecie - "kto"), ale sam fakt zarabiania przez dowolną osobę pieniędzy. Mnie interesuje opcja, w której całkowicie odcinam się od jakichkolwiek powiązań związanych z pieniędzmi. Tak, opcja "Czy to ważne?" jest dla mnie wystarczająca, ale bez obecności drugiego zdania.

      "I tak najlepsze jest to, że sam nie stosuje się do własnych, wąskich "standardów" i nie ma w ich aktualnej ankiecie - "Który odcinek sezonu 2 jest najlepszy?" - odpowiedzi w stylu "nie ma najlepszego odcinka"."
      A to jest według mnie bardzo słuszna uwaga. Faktycznie nie pomyślałem o tej opcji.

      @PUch4cz
      "Jak zwykle wielki MereJump nie umie czytać ze zrozumieniem."
      "Wielki", doprawdy... zupełnie tak jakby ja się tak tytułował.
      "No cóż, ciekawe jak on maturę zdał."
      A to już nie leży w twojej kwestii. Naprawdę wprowadzasz wysoki poziom merytoryki takimi rozważaniami. Wiele to do sprawy nie wniosło...
      "A właśnie, czy ankiety na Twoim blogu mają jakiś sens?"
      A czy ja mówię, że mają?

      Usuń
    5. Oj wielki wielki i na dodatek kłamca!

      "Wiadomość dla niektórych osób:
      I tak, odchodzę, bo boję się wyrzucić WereWolfa."

      A co nadal prowadzisz bloga. Czyli mogę stwierdzić, że jesteś wielki ;]

      Skoro twoje nie mają sensu, nie czepiaj się czyiś. Naprawianie świata zacznij od siebie. Może na początek ustatkował byś się do twojej decyzji z grudnia.

      Usuń
  19. O, hej. Ludzie krzyczą, to pomyślałem, że się przyłączę.

    Przy okazji - hej Mere. Szkoda, że FGE przestało odpisywać na moje mejle i pisać o nowych odcinkach podcastu. Nie jestem po żadnej ze stron, ale to dobra okazja złapać Twoją uwagę, skoro inaczej nie jestem w stanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stałeś się niewygodny, musisz mieć partnera z FGE, żeby za każdym razem mieć wzmiankę o podcascie. Wiąże się to z tym, iż któryś z jego redaktorów musiałby z wami nagrywać podcasty. A Ty nic nie zyskasz.

      Usuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej hej hej, z tej strony samozwańczy głos rozsądku. Przechodziłem obok, postanowiłem więc wpaść i tak tylko nieśmiało zapytać, po co się tak wszyscy gryziecie? Co wam daje wypominanie sobie starych zajść? Bo na dobrą sprawę jedyny problem, jaki tutaj widzę, to której "stronie" przypisać rolę Kargula a której Pawlaka.
      A tak bardziej serio, to czy nie moglibyście się po prostu nawzajem przeprosić? Tak, totalnie mam to na myśli i nie, nie przejęzyczyłem się. Wiecie - nie za jakieś konkretne sprawy (bo zaraz ktoś by wyjechał, że on "tamtych" nie ma za co przepraszać itp.), tylko ogólnie jedni drugich za to, po czym ci drudzy poczuli, czy też mogli się poczuć dotknięci. Coś w rodzaju słynnego "wybaczamy i prosimy o wybaczenie". Potem tylko to ogłosić wszem i wobec, niech ludzie się cieszą, że już wszystko dobrze w fandomie, a ci z was, którzy po prostu się nie lubią (nic niezwykłego, niezgodności charakterów się zdarzają) niech zwyczajnie nie wchodzą sobie w drogę i trzymają palce z daleka od klawiatury, gdy ich kusi, by sobie dopiec.

      Inaczej skończymy, jak polska scena sturmovika, gdzie 2 obozy tych samych e-pilotów obrzucają się błotem od 11 (słownie: jedenastu) lat i żadna nie ma zamiaru przestać. Ostatnio zresztą mieli kolejną okazję, by się powyzywać, jaką była premiera "Wirtualnej Wojny" Jacka Bławuta.

      Na koniec zostawiam was z kawałkiem, który ostatnio wpadł mi w ucho i myślę, że dość tu pasuje http://www.youtube.com/watch?v=roqoA08QdbA ;)
      Pozdrawiam
      HY

      Usuń
    2. Ma to wam otworzyć klapki z oczu, jeśli tak nie działa to kiepsko już z wami, ponieważ czytając komentarze np. WereWolfa, od razu można wywnioskować jaki pokazuje poziom.

      Usuń
    3. Miałem dokładnie to samo napisać, co kolega Hayyarden. Niezależnie co byłoby w tym artykule i w kogo dokładnie wymierzone, wszyscy samymi swoimi wypowiedziami wplątujecie się w macki Ośmiornicy i potwierdzacie to co stwierdził w notce na swoim kanale YouTube, zacytuję: "Fandom MLP i jego "przyjaźń" to bańka ułudy" .

      Na szczęście to tylko jeden argument na potwierdzenie powyższego, istnieje wciąż sporo "przeciw".

      Usuń
    4. Coś myślę, że po przeprosinach redakcja FgE nie zmądrzeje, więc po co to robic?

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  21. http://dl.dropbox.com/u/34196073/WereWolfSuperAdmin.png
    Chyba nie trzeba komentować, taki dzieciak i redaktor na tak "poważnym" blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. YaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaY!
      :3 :3 :3 :3 :3 xDD

      Usuń
    2. Ach kto tu nie ma za grosz honoru, zamiast wejść jako puchacz musisz się podszywać jak skończony debil więc to ty też jesteś opisywaną "gimbazą"

      Usuń
    3. To po cholerę nas spamowałeś linkami do swojego livestreama? Skoro nie lubisz nas ani tego TS'a to po co dalej tam wchodzisz? Chciałeś nas w jakiś sposób strollować?

      Usuń
    4. Śmiech were bo przeczytaniu posta-epic śmiech were po komentarzach- ultra uber epic

      Usuń
    5. @OleQ
      30 osób tańczyło jak im zagram.

      Usuń
    6. 30/817 -słabo wam idzie

      Usuń
  22. Tyle autyzmu w jednym miejscu to ja już dawno nie widziałem.
    GG

    OdpowiedzUsuń
  23. Dyskusja już wygasła niestety, ale chciałbym Wam podziękować za dostarczenie mi rozrywki, kiedy się nudziłem na wsi i mogłem jedynie przeglądać internety przy użyciu wysłużonej Nokii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozrywka w dzisiejszych czasach nie jest darmowa. Należy mi się 10 zł.

      Usuń
    2. To komornika naślij, bo mi się nie chce nic wysyłać.

      Usuń
    3. A pies cię ganiał.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

Prześlij komentarz

One: I make the rules 'cause I'm the superior one here;
And three: If you don't like what I have to say, you will be sued.

Popularne posty