Nadużywanie przeskoków.

"Patrzcie, jak skaczę! Sub+Lajk, plaxxxx ♥"
Kurwa na atencję
ED prawdę powie.


Kolejny skrypt mojego "wideo dziennika":

Przeszukiwałem bezdenne głębiny YouTube, próbując znaleźć kopalnię mierności i głupoty, którą mógłbym rozszarpać dla waszej przyjemności. To, na co się natknąłem, jest tak złe i tak niewiarygodnie idiotyczne, że jako odpowiedź wideo, mógłbym narzygać do miski i wylać to na kamerę.

Niestety, ponieważ system flagowania na YouTube jest pokancerowany ponad możliwości normalnego funkcjonowania, nie będę przedstawiał materiałów audio-wizualnych, do których będzie mój komentarz.
Zdaję sobie sprawę, że bez prezentacji podmiotu mogą wystąpić trudności ze zrozumieniem, o czym mowa, ale po prostu będziecie musieli to przeżyć.

Osobą w temacie jest niejaka KerrlyPL, a dokładniej jej filmy, które są wspaniałym przykładem na to, jak nisko upadły nasze standardy rozrywki.

Nadużywa ona przeskoków i zbędnych efektów, typu przyspieszanie i spowalnianie filmu, i śmiem twierdzić, że ich ilością rywalizuje z kolorowyvlog. Jej filmy są wręcz nimi zaśmiecone od początku do końca, zapewne by przemawiać do ludzi z niesamowicie niskim zakresem uwagi.

Ja także używam przeskoków w swoich vlogach. Jest to spowodowane tym, że używam skryptu, gdyż pomaga mi on trzymać spójność wypowiedzi, zapobiega repetycji, kontradykcji, itp. Zapamiętuję część tekstu i ją nagrywam, a gdy widzicie przeskok, to oznacza, że wróciłem do skryptu.
Jak widać, w tym filmie również występują przeskoki, więc może się to wydawać hipokryzją z mojej strony, dlatego też nie mam nic przeciw przeskokom we vlogach, gdy są one używane jak najrzadziej.
Ale jeśli ktoś nie potrafi wypowiedzieć jednego zdania w jednym ujęciu, to staje się to po prostu idiotyczne.

Odsyłam was do jej vlogów nr 11 i 12.

Pierwsze sekundy i od razu odrzucił mnie fakt, że powiedziała "Siema" i rzuciła w nas swoim koszmarnym intro, albo "cześć" i od razu użyła przeskoku. Przede wszystkim, powinno się ich używać do usuwania błędów, więc jeśli się pomyliła, czy nie byłoby bardziej logiczne, by po prostu nagrać tę część od nowa? Oczywiście, że nie, ponieważ to wszystko jest zamierzone. Jej filmy zawierają dziesiątki całkowicie zbędnych przeskoków, co pokazuje jak niski zakres uwagi muszą mieć jej widzowie. Co najgorsze, to bywają momenty, w których używa ona przeskoków co słowo. I nie jest to też zwykłe ucięcie, a całkowita zmiana pozycji na ekranie, co jeszcze bardziej rozwadnia poziom jej filmów.

Czy moje filmy byłyby lepsze...?



Gdybym skakał po ekranie...



W protekcjonalny sposób...



Tylko dla korzyści widzów...



Z niskim zakresem uwagi!

Naprawdę irytuje mnie poziom, do którego zniżają się niektórzy ludzie na YouTube, tylko po to, by dostać więcej wyświetleń i atencji. To oczywiste, że ta dziewczyna robi to świadomie. Nie musi ona używać tych wszystkich przeskoków i efektów, ale i tak to robi, bo wie, że większość użytkowników YouTube nie potrafi się skupić na treści nieokraszonej udziwnieniami. Wygląda mi na to, że większość użytkowników na YouTube to idioci. Zobaczcie kim są najpopularniejsi ludzie - wielu z nich jest teraz na wyżynach dzięki zwodzeniu ludzi, oszukiwaniu systemu i zarabianiu na naiwnych masach.

Jeśli jednak to nie utwierdziło waszej opinii na temat chęci zwrócenia na siebie uwagi przez tę osobę, to jest jeszcze coś. Panna KerrlyPL zrobiła vloga, w którym mówi o "żebraniu o łapki i subskrypcje". Jednak – niespodzianka - pod koniec każdego vloga, błaga o "łapki w górę", "lajkowanie" i subskrybowanie.

Teraz wyobraźcie sobie, że takie coś jest pospolite i robią to osoby popularne. Dlaczego YouTube wpycha nam do gardeł ten bezładny kał, przebrany za rozrywkę?

Komentarze

  1. A czy ty musisz w takim razie dawać wpychać sobie do gardła ten kał?

    Cały czas nawijasz o rzeczach, które normalni ludzie najzwyczajniej w świecie ignorują. Zachowujesz się jak osoba, która ciacha się po nadgarstkach a potem jęczy że jej się rany nie goją i boli.

    Obejrzałem te filmiki, po chwili je wyłączyłem bo były najzwyczajniej w świecie nudne. Przeskoki są... No i co z tego? Taki styl, niektórzy tak mają. Ty masz też mocno denerwujący styl, bedąc cały czas przebrany w wojskowe moro i balaklawę na twarzy, filmując przez jakiś gówniany zielony filtr (na szczęście w tym filmiku nie). I na cholerę? Myślisz że jesteś przez to fajny?

    Bądźmy szczerzy, niczym się nie różnisz od reszty idiotów i hipokrytów na tubach.

    Wytykasz innym manipulację, a sam stosujesz bardzo kiepskie sztuczki - pogrubione słowa, oczywiście te które przedstawiają sprawę w 'jednym kierunku', mówiąc tym samym czytelnikom że są debilami którzy nie powinni mieć swojego własnego zdania, tylko te które ty masz (np mi się podoba jak ktoś zarabia na yt, bo przynajmniej widać że sprytny i trafił w niszę rynkową).

    Mówisz o kurwieniu się na tubach, a sam robisz to samo - jadąc na fali popularności MLP zamieszczałeś tłumaczenia do odcinków. To nie jest problemem - problemem było to że wtedy na kanale miałeś 'prośbę' (bo jak pamiętam nie była to 'łagodna prośba' o której tak ostatnio jęczałeś na blogu) o donacje na konto paypal.
    No pomyślmy - Byłeś popularny i miałeś kanał do donacji. Ile zarobiłeś? I jeżeli coś zarobiłeś, to po cholerę wytykasz to innym? Jak dla mnie, hipokryzja czystej postaci.

    Mówisz o idiotach i niskim poziomie YT, a sam zamieszczasz filmiki które jadą po niskich instynktach, filmiki które mają za zadanie trafiać w dzieci które muszą oczywiście mieć kogoś za idiotę. No, a kto jest łatwiejszym celem niż jakiś bloger na tubach który sobie po prostu zamieszcza różne rzeczy, albo, o zgrozo, gra w Minecrafta?

    Właśnie, Minecraft - mówiłeś ostatnio, wpis temu albo dwa, że cię boli że ludzie robią filmiki MC, a nie grają w inne, 'niszowe' gry. Primo, jakie to miały by być gry i jakie to inteligentne rzeczy miałyby być w tych grach nagrane? Kolejne gówniane lets playe? Minecraft przynajmniej, pozwalając na ogromne możliwości manipulowania światem gry pozwala na tworzenie istnych perełek - architektura, modelowanie terenu, albo co mi, jako elektronikowi i programiście osobiście się podoba, tworzenie bramek logicznych, i zatem, tworzenie procesorów i wyświetlaczy.

    Zatem, mówiąc o idiotach grających w MC, nie mogę sobie wyobrazić określeń jakie używasz do określenia ludzi którzy grają w gry wymagające o wiele mniej myślenia.

    Podsumowując, to co piszesz idealnie ciebie określa. Masz ciekawe rzeczy związane z MLP, i mam nadzieję że jeszcze coś zamieścisz nt. rysowania kuców, ale reszta twojej twórczości trzyma bardzo niski poziom z domieszką hipokryzji.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam prawo do wyrażania opinii na temat wszystkiego, co mi się podoba bądź nie.
      Tak samo Ty piszesz o tym, jak Ci się nie podoba to, co robię.
      Zachowujesz się jak osoba, która ciacha się po nadgarstkach, a potem jęczy, że jej się rany nie goją i boli.

      See what I did there?

      Usuń
    2. Ja napisałem to raz. Ty to ciągle robisz. Jest tutaj gigantyczna różnica.

      Cóż, a widzę że do reszty wypowiedzi się nie odniosłeś. Trudno. Moje potwierdzenia się jak widać potwierdzają.

      Usuń
    3. Mam się odnosić do czegoś, czego w ogóle nie rozumiesz? Dobra, oto przykład:

      Moja hipokryzja, co do kurwienia się:
      -Tłumaczenie odcinka MLP było bardziej czasochłonne niż nagranie np. Minecrafta (wiem, bo "zagrajmy w" też robiłem kiedyś).
      -Nigdy nie prosiłem o aprobatę od nikogo. Nie prosiłem o "suby, łapki" i inne duperele.
      -Moja "prośba" na dotacje była oddzielnym linkiem, o którym nie wspominałem w żadnym filmie, biuletynie, itp. Kto zauważył, jeśli w ogóle zauważył, to miał całkowitą wolność do wyboru. "Prośba" ta nie była napisana w formie rozkazującej.
      -Wytykam innym zarabianie przez robienie filmów pod widzów, nie dla widzów. Ja z odc. MLP czekałem, aż pokażą się w wersji bez znaczków TV i starałem się nie robić błędów, a kolega starał się, by tłumaczenia piosenek brzmiały sensownie.
      Przykładowo taki PhosiQ stawiał na prędkość wydania, nie na jakość. Dziękował on też za X widzów - czyli ten fakt ewidentnie go cieszył.

      Usuń
    4. -Tłumaczenie odcinka MLP było bardziej czasochłonne niż nagranie np. Minecrafta

      I? Nic o tym nie mówiłem, nie wiem zatem skąd się wziął ten tok rozumowania

      -Nigdy nie prosiłem o aprobatę od nikogo. Nie prosiłem o "suby, łapki" i inne duperele.

      Prosiłeś o donację na kanale. To wystarczy

      -Moja "prośba" na dotacje była oddzielnym linkiem, o którym nie wspominałem w żadnym filmie, biuletynie, itp. Kto zauważył, jeśli w ogóle zauważył, to miał całkowitą wolność do wyboru. "Prośba" ta nie była napisana w formie rozkazującej.

      IDENTYCZNĄ wolność mają osoby które czytają prośby o donacje przekazane w mniej pośredni sposób

      -Wytykam innym zarabianie przez robienie filmów pod widzów, nie dla widzów.

      A co tu jest wytykać? Cały świat tak działa.

      Usuń
    5. Chodzi o ambicje, czyli coś, o czym wspominałem w jednym z filmów/artykułów.

      Robiłem o tym film? Chwaliłem się tym? Stawiałem warunki? Nope. Więc to nie wystarczy. Feeding to nie e-begging.

      "Dawać kasę"; "Jeśli ktoś ma wolne grosze i chce" - różnica.

      I dlatego istnieje m.in. korupcja. Twój brak kontrargumentu jest doskonały.

      Usuń
  2. "Przeszukiwałem bezdenne głębiny YouTube, próbując znaleźć kopalnię mierności i głupoty, którą mógłbym rozszarpać dla waszej przyjemności."-idealne podsumowanie twojego podejścia do internetu

    Faktycznie kanalik śmiechnalik ale śmiesznie się tego wszystkiego słuchało patrząc na przeskoki w twoim vlogu:]Mimo to filmik w porządku,strój żołnierza dodaje klimatu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kto co lubi oglądać, na pewno są osoby którym jej blogi się podobają.
    Coś ci się nie podoba, nie oglądaj, proste.

    OdpowiedzUsuń
  4. Działa, działa, sam to bodajże w innym temacie mówiłeś. Jeśli są osoby którym odpowiada poziom, humor, klimat, cokolwiek z jej bloga- niech oglądają. Wiesz, rzymian fascynowały walki gladiatorów- też rozrywka na poziomie którą wiele osób dzisiaj by nie zrozumiało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewidentnie nie zrozumiałeś filmu i/lub artykułu o krytyce, w którym mówię, że ten argument nie działa i wyjaśniam dlaczego.

      Usuń
    2. Działa, bo jeśli ma fanów to w tym momencie liczy się tylko to, że się to im podoba. Wiesz, ja nie rozumiem jak można nałogowo słuchać Disco Polo, a zapewne są takie osoby. I ta muza im odpowiada, w przeciwieństwie do klasycznej czy metalu. O gustach się nie dyskutuje, bo wielcy Greccy filozofowie gustowali ponoć w młodych chłopcach. A byli wielcy.

      Usuń
    3. Tu akurat zgodzę się z Octopusem.Argument "to nie oglądaj"jest bez sensu.Równie dobrze można by zablokować komenty do wszystkiego,jeśli mają to być same pozytywy.

      Usuń
  5. Hej gdzie zadawać pytania do FAQ,bo widzę,że jego los jest raczej przesądzony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdzie, póki co. Poza tym nigdy nie wiadomo. Może przyjdzie 20 chłopa i zagłosuje na "nie".

      Usuń
  6. Strasznie z tym przesadzasz. Dla mnie te przeskoki kompletnie nie przeszkadzają. Mogę nawet powiedzieć, że jako dodają temu vlogowi nawet pewnego satyrycznego klimatu.To po prostu kwestia gustu. Dla ciebie może i to przeszkadza, ale dla innych to się może podobać.Nie widzę powodu, aby tak na nią najeżdżać.
    "To nie oglądaj". Może i za pierwszym razem ten argument jest głupi, ale za każdym kolejnym razem jak ktoś włazi na to samo video, czy nawet o tej samej tematyce, tylko po to aby "hejtować", to ten argument już ma rację bytu. Pomimo tego, że ie podobał ci się filmik, to nadal lazłeś na jej kanał, szukając kolejnych powodów, aby ją upokorzyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przesadzam. To, że Tobie nie przeszkadzają, to Twoja opinia.
      Dokładnie, jest to kwestia gustu.
      Mam jednak prawo publicznie wyrażać swoją opinię, w ramach rozsądku, oczywiście.
      Dlatego staram się nie wyzywać ludzi bezpośrednio. Czyli np. to, że dla mnie taki przeskoki są idiotyczne, to nie znaczy, że ta dziewczyna jest idiotką - nie znam jej i nie potrafię tego stwierdzić.
      Otóż nie ma, gdyż zawsze jest szansa, że autor poprawił jakość. Tak samo, jak nie każda książka jednego autora musi być tak samo zła bądź dobra.
      Przestudiowałem po prostu jej filmy. Życie nie polega tylko na pochwałach. Czasami trzeba dać i otrzymać negatywną krytykę - nie ma w tym nic złego. Po to YouTube ma te opcje i możliwości - ludzie oceniają zawartości swoich kanałów bez przerwy, a taki film, to tylko kolejna metoda na ocenę.

      Usuń
    2. No przynajmniej zgadzamy się w jednym, jest to kwestia gustu, ale właśnie ten obrazek (a raczej tekst na nim i jego "podpis") sprawia właśnie wrażenie, że ją obrażasz.
      I mimo wszystko uważam, że jeżeli ktoś dajmy na to nie lubi jakiejś piosenki, ale uparcie łącza videoklipy z nią i narzeka na podkład muzyczny, no to co zrobić innego, jak tylko powiedzieć "nikt ci nie każe oglądać". Czasami liczenie na to, że ktoś zmieni styl jet równie głupie, co nadzieja na zniknięcie trolli z onetu.

      Usuń
    3. Kwestia gustu, kto co lubi. Mnie na przykład nie podobają się blogi, gdzie autorzy piszą takim pouczającym, nauczycielskim stylem, którzy z jednej strony narzekają i wypominają coś innym, ale sami robią to samo.

      Usuń
    4. Mnie nie podobają się ludzie, którzy pisząc swoje komentarze tworzą podwójne standardy i pokazują swoją hipokryzję.

      Usuń
    5. Shimo,według twojego rozumowania,w takim razie nie powinieneś czytać tego bloga.I już widzisz dlaczego zasada nie lubisz-nie oglądaj nie działa.

      Usuń
    6. O jak miło, mój post właśnie stał się pretekstem do kolejnej potyczki słownej... Dlaczego mnie to nie dziwi? Shimo, tym razem Ośmiornica ma rację, Gadosz żeby nie wchodzić jak się czego nie lubi, a sam to robisz.

      Usuń
    7. Zaraz Ci powie, że "on wcale nie mówi, że tego nie lubi", czyli po prostu skłamie.
      Jeśli trafi w odpowiedni przycisk odpowiedzi. Już tyle oddzielnych komentarzy stworzył (zamiast odpowiadać na poprzednie w temacie), że dałem mu warunek - każdy kolejny taki komentarz od niego oznaczę jako spam.

      Usuń
    8. Czemu? Fajnie się czyta wasze komentarze. Przynajmniej jet się z czego pośmiać. Swoją drogą "Kurwa ma atencję"... Czy to nie trochę przesada w krytyce?

      Usuń
    9. Ponieważ odpowiada on bardzo często, więc tworząc nowy "pakiet" na komentarze, zamiast odpowiadać bezpośrednio, strasznie psuje estetykę.
      Takie jest tego pojęcie. Jeśli trochę zbyt surowe, to trudno.

      Usuń
    10. Skoro autorkę bloga przyrównujesz do "kurwy z atencją", tylko dlatego, że stosuje nadmiar przeskoków, to co mam powiedzieć o tobie, skoro żeś publicznie zastanawiał się, czy twój stary znajomy nie spał z innym facetem?
      Mam parę określeń na to, ale coś czuję, że jak bym ich użył, to bym już więcej nie mógł komentować twoich wypocin.

      Usuń
    11. Oj, nie tylko dlatego, że stosuje nadmiar przeskoków, ale przede wszystkim dlatego, że błaga o "lajkowanie" (czyli sugeruje wyłącznie pozytywną ocenę) i subskrybowanie (w dodatku często stosuje głupawe żarty, typu "jeśli nie lubicie, to i tak subskrybujcie). Najwyraźniej nie ma dość wiary we własne materiały i potrzebuje żebrać o dowody zwracania na nią uwagę przez innych.

      Nazywaj mnie, jak Ci się podoba. Raczej się tym nie przejmę, ponieważ i tak porównujesz całkiem odległe od siebie akcje, więc zakładam, że będą to jakieś bzdety. Póki co, jedyne komentarze, których się pozbyłem, to te Shimo, i to tylko po tym, jak dałem mu warunek, a on go nie spełniał (miał odpowiadać na istniejące komentarze, zamiast tworzyć nowe "paczki" za każdym razem, gdy odpowiadał na poprzednie wypowiedzi), więc co najwyżej powiem Ci, dlaczego się mylisz - a czy to przyjmiesz, to Twoja sprawa.

      Usuń
    12. Octo, kilka dni minęło, trochę się uspokoiłem i myślę, że jednak rzucanie tutaj epitetami nie ma sensu. Jednak moje zdanie się nie zmieniło. Przyrównanie do kurwy jet zdecydowanie z ostre. Równie dobrze mógłby przyrównać pijącego szampana na eleganckiej imprezie do pijaka pod mostem, którego jedynym celem w życiu jest upicie się.
      I tak, historie dalekie, ale sprowadzają się do jednego. Sam widzisz błędy innych swoich nie widząc.

      Usuń
  7. Twój argument Octo z hipokryzją do ciebie pasuje. I czy ja powiedziałem, że nie lubię tego bloga? Fajnie czasem poczytać jakieś durnoty w internecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc dlaczego widzisz problem w moim krytykowaniu innych?
      I skoro mnie pouczasz, to najwyraźniej nie podoba Ci się to, co robię, więc już nie kłam.

      Usuń

Prześlij komentarz

One: I make the rules 'cause I'm the superior one here;
And three: If you don't like what I have to say, you will be sued.

Popularne posty