8 Mil Morskich - początek początku.

(mój brzydki awatar)

Czyli prosty blog o ludzkiej głupocie w Internecie, widzianej praktycznie codziennie przez Pana Octopusa.

Na tym blogu mam zamiar na bieżąco opisywać internetowe dramy i inne śmieszne ciekawostki, w których będę bezpośrednio uczestniczył bądź obserwował. Mam zamiar opisywać to jak najbardziej szczegółowo, jeśli chodzi o zachowanie ludzi wobec prostych bodźców, jakimi są zwykłe słowa, obrazujące czyjąś opinię, krytykujące czyjeś zachowanie czy po prostu obrażające czyjąś osobę - ponieważ to poważna sprawa, nieprawdaż?

Blog ma za zadanie tworzyć tzn. rozrywkę. Jeśli nie potraficie się śmiać z ludzkich błędów, to zawsze możecie sami je tworzyć, pisząc swoje genialne, skrajnie negatywne przemyślenia, co do moich działań, polegających na ich opisywaniu.

Przy okazji chciałbym wam polecić świeżą jeszcze wikię o dramach stricte na YouTube: Szmatub Wiki

Niechaj rozpocznie się głośny śmiech jednych i ból dupci drugich.

Komentarze

  1. Jak dobrze, że pojawiło się ogłoszenie na Steam o tym blogu, leci do ulubionych. Bardzo miło się go czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie widziałem tu wcześniej żadnego komentarza wiec coś tutaj wypoce aby nie było tak pusto co to za mały smutny druczek pod twoim awatarem ?! nie jest taki brzydki mam nadzieje ze wpisy o dziwnych ludziach bede czesto ponieważ lubię się śmiać a jak wiemy śmiech to zdrowie !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

One: I make the rules 'cause I'm the superior one here;
And three: If you don't like what I have to say, you will be sued.

Popularne posty